9. 3. Brno - Melodka / www.melodka.cz

25. 3. Kroměříž - Stará Masna / www.stara-masna.cz

1. 4. Hodonín - Club Nautilus / www.clubnautilus.cz

13. 4. Olomouc - Bounty Rock Cafe / www.bountyrockcafe.cz

14. 4. Uh. Hradiště - Klub Mír / www.klubmir.cz

JOSEF CIGÁNEK BAND

Po koncertování se špičkami české popové scény (Karel Gott, aj.) a účasti v rockových kapelách a projektech (Team, Krucipüsk, Tango, Andrej Romanov, Aleš Brichta, Roman Dragoun Rock Band, Georgen, Titanic, Silent Session, Walda Gang, aj.), a také po premiéře svého bubenického projektu CLASSIC JAM, posouvá i nadále Josef Cigánek hranice svého jedinečného nástroje a k tomu si přizval, podle svého názoru, ty nejlepší hudebníky a vytvořil JOSEF CIGÁNEK BAND – progresivní instrumentální hudební projekt postavený především na vlastních autorských skladbách.

MASTERCLASS
je koncertní workshop jednoho z nejrespektovanější​ch bubeníků polistopadové éry, který se jmenuje JOSEF CIGÁNEK, kterému na basu sekunduje skvělý instrumentalista Jiří Blažek (ex. Wayn, Georgen, Piran, aj.). Josef Cigánek působil např. v kapelách TEAM, Krucipüsk, Abraxas, Kreyson, Georgen, Titanic, nebo také v doprovodné kapele Karla Gotta, aj.. Jeho jméno najdete na mnoha CD a DVD. V loňském roce byl nahrávat v Dánsku u Flemminga Rasmussena (producent kapel Metallica, Morbid Angel, Blind Guardian, aj.). JOSEF CIGÁNEK je firemním hráčem Zildjian, Aquarian a Vic Firth.

O workshopu MASTERCLASS
Srdcem každé kapely je rytmická sekce. A jen ta sehraná a šlapající rytmika zajistí na koncertě "TEN" pocit, že kapela šlape! Přitom rychlost ani komplikovanost nejsou to hlavní: "Dva přesně zahrané tóny v groovu jsou víc, než deset tónů, které se ale potkávají až v šatně!"

Rytmická sekce tedy nemusí být zákonitě složena jen z těch technicky nejdokonalejších hráčů, co se tedy rychlosti a obtížnosti jejich individuální hry týče. I jen mírně pokročilí instrumentalisté tak mohou, byť zdánlivě jednoduchou hrou, dobře plnit účel rytmické sekce. A pak už je jen na nich, jak moc se budou mít zájem dál zdokonalovat a případně si do hry přidávat i složitější prvky. I ti nejlepší muzikanti byli jednou na začátku a každý z nich potvrdí, že vše je především o nikdy nekončící práci na sobě a o mnoha hodinách ve zkušebně.

Bubeník Josef Cigánek a baskytarista Jiří Blažek jsou dva špičkoví hráči, kteří v rámci svého společného workshopu předvádějí právě to, že není vždy nutné se snažit hrát složitě, a že i jednoduchá hra má své výsostné místo i ve srovnání s daleko složitějším pojetím dané skladby. Každou skladbu v rámci workshopu zahrají pro porovnání také vždy po svém a ukážou tak, že čím více času se svým nástrojem strávíte, tak tím více variabilní pro kapelu budete.

zpět na reference